Dag 24: 23-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 24: 23-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 24: 23-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

23 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Na een avondje tot in de late uurtjes uit te zijn geweest, vandaag toch lekker actief bezig geweest. Eerst kaartjes halen voor het stierengevecht voor morgen avond (denk niet dat het iets voor mij is maar we zullen zien). Daarna door naar Casa de Campo (mega groot natuurpark). Daar hebben de de Teleferico de Madrid gepakt (kabelbaan) naar de andere kant van het park. We hebben genoten van het uitzicht. Er was zelfs een pretpark midden in het natuurgebied.
Daarna terug gegaan met de kabelbaan en kwamen we aan bij Rosaleda de Madrid. Een grote rozentuin waar we lekker rondgewandeld hebben.
Nog even boodschappen gedaan en vanavond doen we het even rustig aan.

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!