Dag 11: 10-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 11: 10-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 11: 10-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

10 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag lekker uitgeslapen en toen zijn we op weg gegaan naar Estación de Atocha (station Atocha Renfe) gegaan. Dit is het grootste spoorwegstation van Madrid. Daar hebben ze een overdekt winkelcentrum en een tuin met vogels en schildpadden binnen. Daarna zijn we naar Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía gegaan. Hier hingen allerlei prachtige werken van Kandinsky, Monet, Mondriaan, Picasso, Dalí, Van Gogh enz.
Daarna even lekker burrito's gegeten en toen thuis maar even een wasje gedraaid en het appartement schoongemaakt. Mijn knie is dik geworden van al dat lopen dus vanavond even lekker rustig aan op de bank met het been omhoog en lekker skypen met mama, want het is tenslotte wel moederdag vandaag.

  • 11 Mei 2015 - 18:44

    Ilja Bakker:

    Hey Karlijn,
    Leuk je verslag te Lezen van Madrid. Het ziet er allemaal super uit. Je bent aan het genieten zie ik. Goed zo, experience of à Life time heh.
    Dikke knuffels van ons allen xx
    Tante ilja

  • 11 Mei 2015 - 18:57

    Bart Rentmeesters:

    Dag lieve Karlijn,
    Geniet van je Spaans avontuur.
    In Antwerpen zeggen we "goe bezig schatje"
    Verken de wereld en laat je betoveren door wat je ervaart.
    Veel geluk,
    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5860

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: