Dag 36 04-06-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 36 04-06-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 36 04-06-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

07 Juni 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag een dagtripje naar Toledo (de vroegere hoofdstad van Spanje) gepland. Alle treinen zaten vol dus na 2 uur zoeken eindelijk de goede bus gevonden. Om 2 uur kwamen we aan in Toledo. Een klein stadje boven op een berg, omringt door water. De hele dag bergje op bergje af door de smalle straten. Kwamen we er ook meteen achter waarom alle treinen volgeboekt waren. Het feest van Corpus Christi (lichaam van Jezus) was in volle gang en de straten waren druk met mensen in klederdracht en je werd de ene naar de andere kerk in gesleurd.
Daarna even gaan afkoelen in het mooiste plekje van heel Spanje :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 5838

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: