Dag 31: 30-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 31: 30-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 31: 30-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 Juni 2015 | Spanje, Madrid

CUMPLEAÑOS FELIZ, CUMPLEAÑOS FELIZ, CUMPLEAÑOS CUMPLEAÑOS CUMPLEAÑOS FELIZ!!

Al 20 jaartjes jong en dat mag ik vieren in Madrid! Vanochtend wakker gezongen en verrast met cadeautjes en leuke kaartjes :) Na een SUPER ontbijtje met broodjes met ei, kaas, worst en donuts, vers fruit en nog veeeeeel meer, op naar het centrum Sol. Daar zijn we lekker gaan wandelen naar het Palacio Real De Madrid. Daar naar binnen geweest (wat erg indrukwekkend was) en naar de Cathedraal, Ook nog even bij Plaza Mayor geweest. Lekker veel terrasjes gepakt. Daarna genoten van de straatartiesten en lekker gegeten bij Restaurant Hollywood.
In de avond gezwommen in het hotel en genoten van de skyline op het daktesrras.

Echt een SUPER verjaardag dus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5841

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: