Dag 7: 06-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 7: 06-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 7: 06-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag mijn eerste les gegeven op de school. Met Pompom (de handpop) hebben we samen met de kleuters het gehad over verwennen van dieren en Pompom. Het thema wat ik ga aanbieden is namelijk dieren. Mijn mentor was super enthousiast!! en vind dat ik het super goed doe.
Ik heb ook een eigen tutorgroepje waarin ik kinderen begeleid met lezen. Volgende week ga ik met groep 3 ook aan de slag met veilig leren lezen (methode) en schatkist thema dieren.
Ook weer lekker boodschapjes gedaan. Ze hebben te lekkere dingen hier alleen het brood en de kaas is niet te eten dus dat is iedere dag stokbrood met verse aardbeien (de straf ;).
Na slapeloze nachten in mijn krakende bed en een aantal nachtjes op een matras op de grond (omdat we het bed eruit gehaald hadden) is er eindelijk een nieuw bed, omdat het hele huis er wakker van lag (het is nogal gehorig hier). Ook zijn we erachter gekomen dat we niet in een criminele buurt wonen (door de vele sirenes) maar tegenover een brandweerkazerne wonen haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5839

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: