Dag 3: 02-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 3: 02-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 3: 02-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

02 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag zijn we (na het doen van de nodige boodschappen) onderweg gegaan naar onze stageschool. Na een uur met de metro EN na verkeerd te zijn gelopen toch aangekomen. Het ziet er van buiten anders uit dan ik had verwacht. De school staat in een woonwijk en er stond een groot hek omheen. Nadat we die route hadden uitgestippeld zijn we naar het centrum gegaan om te winkelen. De stad is ontzettend groot en niet te vergelijken met Tilburg. Eindeloos veel straatjes, winkels (grote en kleine merken), eettentjes en natuurlijk terrasjes.
Het was ontzettend druk in de stad, wat ook best wel logisch is op zaterdag. En ik heb een super leuk winkeltje gevonden waar ze de moiste pop-up boeken verkopen. Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan, dus ik ben weer een boek rijker! Alle winkels zijn hier standaard tot 20.00 open dus dat was plezier hebben! Daarna gingen we op zoek naar een terrasje om iets te eten. Spanjaarden zijn echte buitenmensen en vrijwel alle terrasjes zaten vol! gelukkig wel een plekje gevonden bij een pizza en pasta restaurant.
Denk je daar een pizza te bestellen krijg je zo'n dubbelgeklapt raar ding (zie foto). Maar gelukkig was het erg lekker.
Thuis wat probleempjes met mijn telefoon opgelost, om 10 uur zijn we nog even aangeschoven bij onze Spaanse familie (niet dat we honger hadden) en toen lekker naar bed.

  • 04 Mei 2015 - 16:24

    Mayva:

    haha. wij kregen pizza die je moest knippen:P. leuk te horen dat je het leuk hebt:D
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 6050

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: