Dag 51: 19-06-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 51: 19-06-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 51: 19-06-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

20 Juni 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag kort dagje school en naar Tempel van Debod gegaan. Dit is een oude tempel die uit de tijd van de farao's stamt. Je kunt er de mooie graveringen in de muren bekijken en het is heel apart om zo iets in Madrid te zien.
Ook nog verder rondgewandeld in het park Plaza de Espana. Mooi uitzicht over Madrid en mooie fonteinen en monumenten in het park.
Daarna friet gegeten in de Nederlandse friettent en door naar een parkfeest bij ons in de buurt. Getuigen geweest van rapbattles (in het Spaans natuurlijk) en plezier gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 5824

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: