Dag 32: 31-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 32: 31-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 32: 31-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 Juni 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag lekker geslapen in het hotel. Na een superontbijtje naar de markt El Rastro gegaan. Het was er erg druk. Toen naar station Atocha Renfe gegaan en het monument gezien van de aanslag die er een paar jaar terug geplaagd is. Ook nog even door de tropische tuinen gewandeld en daarna lekker neergeploft op een terrasje met een ijsje in het Retiro park. Daar geroeid met een bootje over het meer en genoten van het zonnetje.
Aardig moe en naar het hotel gegaan. Natuurlijk even gezwommen en de vliegtickets geregeld voor morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5820

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: