Dag 30: 29-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 30: 29-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 30: 29-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 Juni 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag een super leuke dag gehad op stage! Mijn verjaardag gevierd met 25 zingende kindjes en slingers. Leuk getrakteerd met een spelletje en Nederlandse snoepjes. Daarna snel naar het hotel want daar zaten Mama en Robbie op mij te wachten. Even een drankje gedaan op het terras en daarna op naar het appartement om mijn tassen te pakken om een weekendje bij hun in het hotel te verblijven.
Eenmaal in het appartement (wat ze super mooi vonden) naar Parque Cerro gegaan en genoten van het uitzicht (maar het waaide zo hard) dat we snel doorgingen om een lekker ijsje te halen bij de ijszaak om de hoek. Een paar druppels regen (die Mama en Robbie waarschijnlijk vanuit Nederland hadden meegenomen ;) en daarna naar het hotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5823

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: