Dag 16: 15-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 16: 15-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 16: 15-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

16 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag geen stage omdat heel Madrid San Isidro viert. Dus wij zijn lekker gaan winkelen in een overdekt winkelcentrum La Gavia (want het is warm).
lekker gezond alwéér Macdonalds gegeten, omdat we niet veel tijd hadden. Toen doorgegaan naar het park San Isidro (waar letterlijk heel Madrid was op dat moment) voor het grootste feest van het jaar. Dulce en haar vrienden waren er ook bij en na 3 uur met het openbaar vervoer en lopen (door de drukte) waren we daar aangekomen. Lekker gezeten op het gras en gekletst met iedereen. Uiteindelijk nog een rondje gelopen, want het was kermis. Om 2 uur eindelijk thuis. Het was een lange dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5822

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: