Dag 9: 08-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 9: 08-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 9: 08-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

09 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag begon de dag vroeg. Een leuke verhaal en knutselles gegeven. Veel lessen ingepland voor volgende week! En om 2 uur lekker van het wekend genieten. We zijn op pad gegaan naar Calle Fuencarrel (omdat Marloes en Teresa ons die tip gaven). Dit is een winkelstraat met de goedkopere winkels. Dus wij daarheen, bleken we er al te zijn geweest! We wilde wel echt iets gaan doen dus zijn we willekeurig rond gaan wandelen en dat bracht ons bij de mooiste plaatsen en gebouwen. We zijn o.a. bij Santa Barbara (een grote mooie kerk) geweest, la Biblioteca Nacional de España (bibliotheek), zijn we in de rijkste buurt van heel Madrid beland met winkels als Prada, Michael Kors, Calvin Klein en nog veel meer! Daarna lekker pasta eten in een restautant Branbante ;) en op naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5827

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: