Dag 6: 05-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 6: 05-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 6: 05-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vandaag lekker verder kennis gemaakt met de school en de kids. Ik ken al aardig wat namen uit mijn hoofd. Daarna op aanraden van Teresa naar Parque Cerro geweest (wat blijkbaar nog geen 2 minuten van ons huis is). Daar hebben we op een berg genoten van een prachtig uitzicht over heel Madrid. Ook 2 vlamingen ontmoet en dat was wel gezellig. Het was een beetje wind vangen dus weer snel naar huis. Laat gegeten (rond half 10) en voetbal gekeken (Real Madrid natuurlijk).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5818

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: