Dag 5: 04-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu Dag 5: 04-05-2015 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Karlijn Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 5: 04-05-2015

Door: Karlijn Janssen

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

04 Mei 2015 | Spanje, Madrid

Vanmorgen begon de dag voor ons al vroeg. Om half 6 ging de wekker en was het tijd om op te staan. Even snel ontbijten (met vies brood, omdat ze hier geen lekker brood hebben) en op naar de metro. Na anderhalf uur reizen aangekomen op mijn stageschool Hof der lage landen en mijn mentor Marloes en mijn 24 kindje ontmoet. De combinatie 2/3 is echt iets nieuws voor me. Een leuk kennismakingsspelletje gedaan en lekker meegedraaid. De kinderen spreken tegen elkaar voornamelijk Spaans maar tegen Marloes en mij wel Nederlands gelukkig! Marloes was erg blij met de stroopwafels die ik vanuit Nederland had meegenomen. Tussen de middag eten ze warm hier en het eten is niet echt fantastisch. Wel een grote schaal aardbeien op die in de lerarenkamer stond (waar de leraren overigens Spaans spreken). Ook het hebben van huisdieren (kakkerlakken) in de klas is heel normaal hier. Bahh!!!

  • 05 Mei 2015 - 15:53

    Marion:

    Hey Karlijn,
    Leuk om je dagboek zo te lezen!
    Zo te horen gaat het goed met je en geniet je volop. Ga zo door!
    We blijven je reisverhalen volgen.
    xxx

  • 06 Mei 2015 - 14:05

    Ans(jouw Bonus Oma:

    Wat leuk Karlijn dat ik je verslagen nu kan lezen.Ik ben er heel blij mee.En ik bewaar ze allemaal.
    Heel veel plezier op de stageadres en ook samen met elkaar.Liefs van mij hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Hallo allemaal! Vanaf 30 april zit ik voor 2 maanden in Madrid! Ik ga hier stage lopen op een Nederlandse basisschool Colegio Neerlandés Hof der Lage Landen. Maar dit doe ik niet alleen. Samen met Joy Copal gaan wij veel beleven. Lees hier alles over mijn reis!

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5826

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 07 Juli 2015

Mijn reis in Madrid

Landen bezocht: